tråkigt...

Micke har chatt till Lazio och Milan. Idag blev det tacos till middag, snabbt och enkelt när man har "tvättkväll". Har lite tvätt kvar nere i tvättrummet, men dit går jag inte ensam nu på kvällen så jag väntar snällt på att Mickes chatt ska sluta typ vid 23.

Lexton sover, Enzo sover och jag dör snart av tristess. Jag längtar iallafall supermycket till på Lördag då jag ska se Majko göra debut i Hässleholm och på Söndag är det ju Lextons tur, även där är Majko med. Ska bli så kul :-).

Jag måste ta körkort så att jag kan ta mig till alla olika utställningar på egen hand i framtiden. Det hade underlättat så himla mycket. Men det är lätt att snacka, svårare att ta tag i det och verkligen göra det. Det gick ju bra ett tag då för 2 år sedan men sedan hände det ju en liten incident med min körlärare och jag tappade helt lusten att fortsätta köra, speciellt på den körskolan. Äsch, jag skyndar långsamt..

Micke testade springa i "ringen" med Lexton idag, herregud säger jag bara...Vi får nog öva ett tag till, deras samspel är inte helt okej. Det är som natt beroende på vem av oss som springer med honom. Men han blir bara duktigare och duktigare och jag har kommit på några knep som jag nog får ta till på Söndag när det väl gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback