sjuk sjuk sjuk skjut mig...

I Fredags köpte vi ny hurtta sele till Lexton, problem med storleken bara om han skulle ha 80 eller 90, 80 satt som den skulle men den kommer inte att passa länge till medans 90 satt lite löst när den var inspänd allt vad det gick. Vi körde på en storlek 90 då han ska kunna växa i den. Jag provkörde selen i parken, funkade utmärkt och han var så snygg i den. Det blev en svart med röd text.

Kvällen spenderade vi i soffan, jag har ju varit kass hela veckan i "början till lunginflammation" men aldrig känt mig riktigt riktigt kass så jag har haft ork att göra en del.

Igår var det kalas för min lilla lillebror som hunnit bli 10 år. Herregud, var tog den lilla bebisen vägen? Mycket trevligt, god mat, underbara människor och mycket skratt. Hundarna fick bli hemma och ha lördagsmys på egen hand.

Idag har jag varit iväg med mamma, pappa och lillebror. Konstig känsla att sitta i samma bil alla 4 igen och göra ärenden en Söndag...haha lustigt, man får ta vara på dom små stunderna då allt känns som vanligt igen. Julius var spender of the day, allt handlade om honom. Han köpte en ny bmx-cykel samt ett stort fint starwars lego. Vilken härlig känsla i hjärtat att se en man älskar högt på jorden bara sprudla av glädje.

Ikväll blev jag kass igen, feber igen trots min pencillin, det blir sjukanmälan imorgon samt läkarbesök. Fuck. Mår inte alls bra, illamående, febern tillbaka, hosta och frossa. Hur lång tid ska det ta innan man blir frisk? Jag har kanske utmanat ödet lite då jag inte känt mig superduper sjuk och rastlös själ som man har så har man hittat på en massa istället för att kura ihop sig och bli helt frisk. Nu var det förmodligen dags för payback.

Nu är det valvaka som gäller, tröstäta chips och tröstdricka pepsi max.


Jag och walter, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback