LONG TIME NO SEE.

Det var ett tag sedan jag bloggade men nu är det dags igen...så gott det går iallafall.

Jag är hemma från jobb för jag har dragit på mig en sketen lunginflammation och då blir det lätt så att man blir väääldigt uttråkad. Min hjärna har gått på högvarv och kom under denna tid på att jag hade en blogg och här är jag!!

Jag har tur som har Micke hemma idag, han underhåller mig genom att spela "heavy rain", herregud =( var fan hittade jag honom...

Det har hänt en massa i vårt/mitt liv och det kommer jag att berätta om inom kort, det vill säga om jag inte ger upp bloggen redan efter detta inlägget och skriver igen om 6 månader...haha =)

men än så länge är jag tillbaka iallafall och tanken är att jag ska stanna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback