Lextons första utställning...

Den 26 September smäller det, då är det Lextons första utställning. Det är så nervöst redan nu, undra hur det kommer kännas den 26e. Han är superduktig men så glad för allt och alla och visar väldigt gärna det. Det ska nog gå bra, det är ju inofficiellt till en början med, vilket nog är att rekommendera en hund som Lexton haha...

Jag har inte nerver själv till att ställa honom så Emma vår fantastiskt duktiga uppfödare har lovat mig att hjälpa till. Vi ska provköra honom på Måndag, så hon får testa på honom innan the big day, det kan nog behövas. Vi ska även klippa till hans svans. Evigt tacksam Emma! Det ska bli så oerhört roligt, jag har ju inte berättat var vi ska ställa honom så det får jag väl göra nu med, känner ni för att vara stöttande publik så är det på Veberöds brukshundsklubb. Det kommer bli en rolig dag.

Jag hoppas på att detta bara är början.... Min fina gosse kan nog ta hem ett och annat i framtiden.

Gå gärna in på www.legallykennel.se och bli försälskade! Till våren 2011 blir det förhoppningsvis en underbar kull valpar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback