Hmmm...

Fick ju som bekant feber igår igen och imorgon på morgonen är det läkaren som gäller igen. Dom hade inga tider idag, suck :(

Hittills idag har jag suttit och lagt in kläder på tradera. Sedan har jag kollat in hus på hemnet.se, min  dröm just nu är att vi får sålt lägenheten, vi hittar ett billigt hus på "landet" någonstans, jag går hundkurser, startar kennel, startar en internetbutik och jobbar hemifrån. Tar körkort och sedan känner jag mig rätt så fulländad.

Jag har härmed vigt mitt liv åt hundarna - det bästa som finns. Självklart snackar vi Labrador rakt igenom och en liten Enzo vid sidan om, det är tänkt att han ska uppfostra dom små som komma skall. 

Jag får spel, nästan krampar i hela kroppen när jag bestämt mig för något, vill så himla mycket men kan så lite....
Jag har många drömmar som har med vovvar att göra, den största är väl att kunna ha en kennel men även att utvecklas själv och tillsammans med mina hundar. Det finns så många möjligheter. ÅH VAD JAG VILL MYCKET och snabbt ska det gå.

Jag längtar så efter en liten pupp till och jag längtar väldigt mycket efter utställningen på Söndag.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hm jag har helt missat denna bloggen. Kollar in Lextons blogg då och då och blir besviken på att den inte är uppdaterad. Jag tycker Ni satsar på ett litet hus vid Linderöd. Hade varit perfekt med närheten till skogen och ändå kunna ta sig snabbt till malmö. Samt hade vi kunnat starta en verksamhet ihop med kennel och hunddagis. Tänk alla som pendlar från Kristianstad mot malmö/Lund som kunde lämna in sina älsklingar på väg till jobb :-)

Liten gullig stuga att börja med: http://www.blocket.se/kristianstad/Mindre_hus_pa_landet_uthyres_29524006.htm?ca=23_5&w=1

Vi är nog lika du och jag. Många drömmar som man vill genomföra NU!!!

Hi hi!

Kram på Er

2010-09-20 @ 12:08:10
URL: http://studentmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback