fantastiska hund.

Fan vad störigt det är när texten man skriver bara försvinner, så får man skriva om allting igen...får spel!!

Idag har vi varit en runda i parken med Lexton, syftet var att träna lite lydning, busa, springa av sig all extra energi han samlat på sig samt ta lite nya bilder. Det gick bra, han var superduktig och jag är så stolt som är ägare till denna fantastiska labbe. Bilder på Lexton finns på facebook. Han går så himla fint så länge Enzo inte är med, men när Enzo är med så är det precis som det är en evig kamp om vem som ska vara längst fram utav dom. Båda två drar så dom knappt får luft. Det blir därför lättare att ta dom en och en, både för vår skull och för deras egen. Vi kan ju inte heller sätta tvillingkoppel på dom, det är för stor storleksskillnad, haha stackars Enzo!

Idag skulle jag sätta på Lexton hans sele, jag skrattade när jag satt den över huvudet på honom..herregud när fan hände detta? Bara för någon vecka sedan gick han omkring med selen som vanligt, nu går den knappt över huvudet på honom. Min kille har blivit riktigt stor. Imorgon ska vi åka och handla ny sele till honom, om jag känner mig själv rätt så blir det en hurtta för dom älskar jag! Vet dock inte vilken färg, vad tycks? (bild kommer nedan).

Jag känner mig som sagt bättre idag, så jag följde med Micke ner och handla innan. Idag blev det korvstroganoff. Fan vad gott det är.  Det har vi ätit två dagar i rad nu för att det var så gott men imorgon är det Fredag och då får vi lyxa till det lite.

På Lördag ska vi hem till min lilla lilla lillebror som fyller hela 10 år och detta ska vi såklart fira med hela släkten =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback