bokskogen...

Efter lite ärenden idag så bestämde vi oss för att ta vår fina bil till bokskogen för en promenad. Vi packade in hundarna och oss själv och styde ditåt. Gud vad mysigt det var, riktigt härligt och så fruktansvärt avkopplande. Jättehärligt väder och hundarna bara älskade det, speciellt Lexton som var helt galen. Han hittade förresten en skogsmus, rätt så äckligt. Micke och jag blev kära på nytt....nej jag skojade bara..men vi gick omkring och gjorde kontaktannonser för oss själva, där "Gillar härliga långa skogspromenader" osv alltid var med, vi blev lika äcklade av tanken efter varje annons haha... Vår konstiga humor. Jagförklarade även för Micke att jag starkt tror på tomar och troll i skogen, han gav mig det snutiga svaret efter min långa uppsats om varför "Nästa gång du är hos din psykolog så kan du berätta för honom att du tror på tomtar och troll så ska vi nog se att han spärrar in dig"...Japp, så kan det vara en helt vanlig dag i skogen. Kul var det iallafall.

När vi varit i skogen så åkte vi hem och mickes mamma kom hit en sväng med kakor, mysigt.


Nu sitter Micke och jobbar, jag sitter här surfar runt och drömmer mig bort till Torsdag. Älskade Torsdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback