24/9

Då var det Fredag och om 2 dagar är det dags för utställning, ååååh vad kul det ska bli.

Nästa vecka blir det jobb igen, suck...det är på gott och ont man är sjuk.

Jag hade helst av allt följa med Emma till Hässleholm imorgon men det lär bli visning på Söndag så det blir att städa hela Lördag. Riktigt bull, hoppas på att det inte blir något så jag kan dra dit ändå i sista sekund :-) Hade känts så bra att få ladda upp med hässleholm innan Veberöd. Äsch, jag oroar mig inte speciellt mycket, jag är snarare säker på att det går bra. Men kul hade det iallafall varit med Hässleholm på Lördag.

Inatt har jag sovit på soffan, var uppe i varv när Micke vill lägga sig så jag stanna uppe ett tag till och skickade en massa mail och forskade lite i stamtavlor. Inte speciellt klokare, vilken stor värld det är, men säkert ganska liten för en som kan det. Lexton och jag sov i vardagsrummet och Enzo och Micke i sovrummet. Micke ville inte ha kvar Lexton i sovrummet för han snarkar som fan :-( Jag fick istället handskas med snarkningarna, det slutade med att jag drog honom på det lakanet han låg på i vardagsrummet så långt ut i hallen som det bara gick. Jättejobbigt med hans snarkningar, det är som en överviktig vuxen man.


Nu ska jag dricka lite coca-cola, kolla på efter tio och äta kakor. Vardagslyx kallar dom det. Eller tröstätning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback