Tröttast

Riktigt ont i halsen idag, svider och bränner och är fullt av slem överallt, äckligt. Känns typ som att jag har tvättmedel i halsen.

Nezta har sovit hela natten men vaknade något tidigare idag, jag fick henne dock till att somna om och vi gick upp vid halv 8 istället, ut direkt för kiss och annat. Inget kiss under natten, riktigt duktig flicka, 2 dagar i rad nu. Hon har inte bajsat inne en enda gång, bara kissolyckor men det är skit man får ta.

Vi somnade igen runt halv 9 och sedan vaknade hon igen omkring elva, då var jag helt döende men fick ändå gå ut med henne för en kissrunda, hon var inte så samarbetsvillig så hon somnade om igen med andra ord.

Jag har precis kommit loss med att packa ner saker som jag sålt på tradera för hundra år sedan, måste snart sticka iväg till posten, puh...orkar inte :-( men måste.

Blir förmodligen visning både imorgon och på Onsdag, mycket städning med andra ord. Jippi? Blandade känslor. Tur man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback