Skogen

Imorse tog vi en tur till Bokskogen, denna gången fick bara Nezta följa med. Första gången för henne i skogen och hon älskade det. Det var lika behagligt och avkopplande som vanligt och efter en tur i skogen så hämtade vi mat med oss hem. Mysig dag, som inte innehöll stress och annat tråkigt.

Micke har stuckit iväg för att ha spelkväll med vännerna, kvar blev jag..ensam en Fredag med hundarna busandes som en galningar i lägenheten, eller nu ljög jag..för just nu så sover dom faktiskt men snart är det väll fullt ös. Jag har köpt mig en stor påse godis som jag inte ens vid köpet var sugen på, inte nu heller faktiskt men det kommer väl längre fram mot kvällningen.

Jag hade tänkt ta mig an alla kläder som ska säljas på tradera, mycket jobb fy fasiken men det ger bra pengar för det mesta. Jag hade även tänkt kolla på Idol, annars har jag inget speciellt för mig.

Kolla gärna in mina nya bilder på facebook från skogsturen idag.

Kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback