Sjuk..

Jaha, så var det min tur IGEN. Har dragit på mig en jävla skitförkylning. Huvudet dunkar, ont i ögonen, ont i öronen, ont i käken och munnen, snor som rinner snor som täpper, feber och riktigt jävla jobbigt. Och sen en valp som vägrar sova på det. Stackars mig IGEN. Får nog snart börja på antidepressiva igen.

Idag är Nezta också kass, hon spydde upp som en kapsel av tjockt slem, mat och kaninbajs, diarren sprutade ur henne som en fontän och en massa tjockt slem prydde hennes mungipor. Stackare. Hon verkar dock bättre nu. Ringde veterinär och dom sa att om hon inte blir sämre eller bättre om vi säger så, så får vi åka in med henne och ge henne dropp, lilla nussa :(

Micke kom med en liten chockerande överraskning innan idag. Han sa att han hade sovit ut nu ett par nätter och han kände sig frisk från förkylningen, han hade även jobb imorgon som han skulle kunna jobba bort ikväll/inatt så han skulle kunna sova/vara i vardagsrummet inatt och ta hand om Nezta medans jag ligger och sussar gott i sängen, detta tyckte han eftersom jag behövde sova ut för att bli av med min förkylning, blir ju inte mycket utav det annars. Detta var mycket gulligt till jag kom på att han kanske var sugen på tv1000 efter 24.00 inatt, så jävla snuskig. Bara för det ska jag inte sova i sovrummet inatt.

Haha, nej men allvarligt talat...

nu ska jag anmäla till utställningar så vi hinner med innan sista dagen för anmälan...

ha det gott...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha! Typiskt karlar att alltid ha en baktanke när de f

ör en gångs skull är omtänksamma :-) Krya på dig!

2010-10-06 @ 17:28:11
URL: http://jurstudentmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback