Natten med prinsessan.

Vilken natt, fick nog sova 3,5 timme sammanlagt. Jag kan härmed säga att hon inte är som Lexton när han var valp, min älskade gosse. Hon är gnällig och ledsen, full av liv och bus och ska absolut inte sova. Jag fick ta mig samman flera gånger igår natt, efter en lång dag och när kroppen är helt slut då är man inte särskilt kaxig, eller det är kanske det man är? Jag fick vagga min lilla prinsessa till sömns första gången, andra gången så fick jag klia henne till hon somnade. Hon är en riktig liten bebis. Jag fick sova i soffan med henne efter en hel del olika metoder. Lexton låg bredvid oss på golvet och Micke och Enzo låg i sängen, dom grisarna. När lillan väl sov så vaknade jag av att Lexton snarkade. Imorse blev jag tvungen att ta på mig ett jobb, som ger bra pengar, jag jobbar alltså mellan sju och sexton idag, (sorry, tangenterna fungerar inte helt korrekt när det kommer till siffror). Micke är själv med alla bebisarna, det var jättejobbigt imorse att lämna henne, ont i hjärtat usch :-(

Nej, nu ska vi ut en sväng...Hörs senare...

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag förstår hur trött du måste va. Låter som att ha en bebis. Kram

2010-10-01 @ 21:53:34
URL: http://famjanetto.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag förstår hur trött du måste va. Låter som att ha en bebis. Kram

2010-10-01 @ 21:56:08
URL: http://famjanetto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback