En underbar natt och ett namn..

Igår spenderade vi kvällen hos Fredrik och Maria, supertrevligt. Det är inte ofta vi träffas bara sådär, så det var ett mycket bra initiativ ifrån deras sida. Blev jätteglad när Fredrik smsade mig på morgonen vid 9.00 och frågade om jag var vaken, visst var jag det och han ringde upp mig för att fråga om vi skulle komma hem där och äta och umgås lite.

Vi var hemma sent på kvällen och då var jag helt slut, efter några nätters sömnlöshet och en massa saker på schemat på dagarna. Igår var jag så trött så jag nästan grät när Micke skulle in och lägga sig i sängen, tyckte så synd om mig själv återigen, haha... Min lilla prinsessa kände nog av detta för hon la sig och sov och vet ni vad? Hon sov hela natten fram till klockan 8!! Jag är chockad, vad tog el diablo vägen?

Jag tog ut lillan för en runda när hon vaknade och därefter gick jag upp och hämtade Lexton och sedan ner igen med båda två för att rasta bjässen. Micke låg och sov undertiden, Enzo också.

Idag blir det en lugn dag, ingen av oss orkar ens gå ner till Willys som ligger över gatan och handla frukost, så vi sitter istället och är svinhungriga. Hundarna har busat hela morgonen och har nu lagt sig till rätta för att sova en stund. Jag tror vi ska försöka klämma in bokskogen idag, behöver nog den luften men framförallt motionen dessutom älskar ju vovvarna det.

Förresten nu har vi bestämt oss för ett namn till lillan, vi tog det namnet som kändes bäst att kalla henne och som hon passade bäst i både som valp och som vuxen. Hennes namn blir Nezta. =) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback