vavviiisaaaar! wiii <3

Nu är Geishas valpar inne på sin 6 levnadsvecka. Annons finns ute på blocket nu och valparna kommer lämna hemmet när dom är 8 veckor.

Jag var och tittade på valparna igår för första gången, helt sjukt underbara. Har nog aldrig sett något så sött i hela mitt liv!....förutom när jag såg micke för första gången ;D ! *bam*

Dom ser så stora ut på bilderna men dom fick plats i min hand, så små men ändå så stora. Dom sprang omkring med leksaker och busade och hade sig. Jag hann nästan med att dö också!

Fick en liten surprise när jag steg in i deras lägenhet, då där var två hundar i merle-färg. Alltså Chihuahuor också! Men Geisha och Chico är cremefärgade och deras valpar likaså! 

Jag hade sagt ifrån tidigare att jag inte ville att dom skulle sälja Geishas enda tikvalp innan jag hade sett henne. 
Dett var dock surprisen som jag blivit varnad om tidigare, dom hade bytt ut tiken mot två andra valpar i åldern 8 veckor från en uppfödare. 

Mitt bland alla 6 valpar och 3 fullvuxna hundar fick jag beskedet att en av "trollen i merlefärg" var min om jag ville!

Började fundera på namn, halsband osv osv, men den största frågan var långhårig eller korthårig?
Den ena är nämnligen långhårig och den andra korthårig.

Shit, min lycka steg till skyarna ända till jag kom hem till Micke som sköt ner mig totalt.

"Vi ska inte ha 3 hundar här hemma"

Jag vet inte om jag ska dö nu eller om 1 timme?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback