update!

Idag är det Söndag och jag har uppdaterat bloggen skitdåligt den senaste tiden.

Jag jobbade hela förra veckan på vintrie förskola, det var faktiskt skitbra. Jag hade förväntat mig att veckan skulle bli skit eftersom min tidigare erfarenhet av den förskolan men ärligt talat så trivdes jag väldigt bra.

Denna veckan som kommer så ska jag jobba lite på fritids och skola, första gången jag gör det så det ska bli spännande faktiskt.

Helgen har varit supermysig. I fredags hämtade micke mig i Bunkeflo, vi tog det lugnt mellan nerpackning av kök och tvättning av kläder. Naturligtvis kollade vi på solsidan som alltid är lika bra.
Igår så var vi en sväng på vellinge blomman, skitmysigt! Fick lite vårkänslor av alla påsksaker men störst verkan hade nog det underbara vädret vi blev bjudna på i Malmö. Kvällen spenderades med lite besök av Mickes mamma och syster och därefter blev det mat och melodifestival och filmtittande.
Idag vaknade jag av att det bankades och slogs, idag är det nämnligen dags för att riva ut köket. Mickes pappa kom hit vid 10.00 och dom har hållt på att slå och riva sedan dess, jag gick precis ut i köket för att kolla läget och fick en halv chock. Det kommer iallafall bli skitsnyggt med en massa timmar av krig. Tur att jag bara medverkar när det ska shoppas vitvaror/inredning, det blir så bra så. Micke står för resterande. :D

Geishas valpar blev 3 veckor igår och Enzo mår bättre och bättre i sin höft.

Ha de folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback