Sjuk?

Jaha, sjuk igen?

Jag vaknade 03.00 och kände mig väääldigt lurig i magen. Lika sant som det är sagt så var det något lurt på gång och jag sprang (kutade) in på toaletten där jag 5 minuter senare spydde. När jag sedan gått in för att lägga mig igen så var det dags igen, kutade in och gjorde en pizza till. Kom in och la mig gråtandes i sängen hos Micke, när jag är sjuk så är jag verkligen jävligt sjuk. Jag mådde fruktansvärt illa. När det hade gått 10 min fick jag springa in igen och spy.

Nu har jag suttit i soffan i snart 2 timmar, kan inte ligga ner för då känns det som att jag ska spy direkt, förmodligen gör jag det också.

Jag mår riktigt illa, kallsvettas och suger på en isbit för att få något i mig.

Jag skulle egentligen jobbat idag men det blir inget av det, jag skulle på hockey ikväll också och det lär inte bli något av det heller såvida inget mirakel sker. Så jävla tråkigt!!

Skjut mig?


Frågan är om detta är någon jävla fittesjukdom eller om jag ätit något konstigt?
Om du läser detta mamma, så nej...jag har inte ätit någon fet mat så det är inte det de handlar om...
och om du läser detta Jonas, så nej...jag är inte gravid heller, tro det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback