Lill-Lördag.

Jag har varit ledig måndag och tisdag och idag var det dags för jobb igen.

Imorgon är jag ledig igen och då kommer jag att springa lite ärenden och därefter intervju i Tygelsjö och sedan mat hemma hos Mickes mamma.

På Fredag så blir det hockey tillsammans med Micke men först är det jobb som gäller. Ser fram emot Fredag :) !
Lördag är det dags för Kalas, Elias fyller 2 år och sedan får vi se om vi gör något med pappa som fyllde 45år i Måndags, grattis igen Pappa!

På söndag så fortsätter renoveringen!

Jag har precis varit och handlat och ska snart påbörja egen pizza, skitsvårt att veta vad man ska äta nu när hela köket är utrivet, ugnen finns fortfarande kvar och spisen har stått på bräder nu i några dagar men det är dags för den att bli urkopplad nu också. Det är nämnligen så att renoveringen pågår just nu i skrivande stund.

Köpte färdig pizzadeg + tomatsås, det blir ost, skinka, vitlökssalami, lök, oliver och mozzarella...än så länge...vi får väl se hur det blir...säkert skitgott haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback