weekend i gbg.

Nu har jag jobbat konstant i 2 veckor mellan 6.50-16.00, när man är ledig vaknar man klockan 8 pigg och glad, inte speciellt nice. Nu ska jag snart göra lite mat till snoffsan, sedan ska jag gå ut och försöka få henne att sova lite middag. Ikväll efter jobb så kommer Micke och hämtar mig, då ska vi äntligen hem till vårat egna båda hem och ha fredagsmys, det var längesedan vi sov hemma eftersom jag jobbar i Bunkeflostrand, vi sover nämnligen här båda två, dels för att det är smidigare, dels för att jag inte kan sova utan Micke och dels för jag är skiträdd för att sova själv (spöke) haha...

Ikväll ska vi även packa, packa för en weekend i Göteborg. Vi åker på Lördag efter att vi lämnat Enzo till mickes mormor, sedan drar vi till Göteborg, bor på hotell, äter på restaurang, tar det lugnt och myser till max. Det ska bli riktigt skönt att bara vara, vara med min snutt utan att ha något alls att tänka på och bry sig om. 31/1 Har vi dessutom varit tillsammans i 1 år, därav denna lilla weekend, plus att detta är typ första gången på hundra micke är ledig från jobb helt på en helg.

Vi avslutar vår weekend på Söndag på Ullared, har världens bästa man som gör detta för mig. Vet hur mycket han hatar att vi ska dit, han upprepar hela tiden "ja en snabb sväng inom", alla som varit på Ullared vet att det aldrig blir en snabb sväng haha.

Jag ser iallafall verkligen fram emot helgen, har längtat hela veckan.

Ha en trevlig helg, missa inte solsidan på tv4 ikväll 21.30, premiär idag! Kan bli en riktig hit! =)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback