Lördag

Fan så jävla drygt att laga mat, idag känner jag verkligen att jag trots är skithungrig´+ tacos är det bästa jag vet för att bara skita i att laga mat, för så trött är jag på det. Tänk att resten av ens liv så ska man laga mat i princip varenda jävla dag.

Kom på mig själv med att sitta och fundera på om man måste äta varje dag, började tänka tillbaka om vi verkligen gjorde det hemma...sjuka huvud! Jag ska påpeka att detta inte var en långvarig tanke.

Nåja, nu har jag precis varit och handlat, micke har jobbat och nu går bofors-mif på tv eftersom Micke köpt den. Jag har fått klart besked om att vi måste äta idag och därför ska vi snart hjälas åt att laga mat. Men så har vi det här med vovve, vovvar har också behov och måste alltså ut och kissa och bajsa. Idag är det micke som tar vovva och jag påbörjar mat.

Fan vad livet är jobbigt.

or not...


Idag har vi varit på Nilssons i svedala och handlat ny lampa till sovrummet. Under kvällen ska vi försöka få upp den, ska bli jävligt roande. Vi sprang även på en vägg-brasa som man eldar med spisbränsle..riktigt riktigt cool. Det var erbjudande 790kr, ingen aning om vad den kostat tidigare men man har väl blivit lurad big time. Skitsamma, den är riktigt snygg..nu måste Mickes pappa bara komma hit och borra upp den. Kommer att fotografera den sen när den är uppe.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback