kronärtskocka

Har fått min nya telefon nu, skönt så slipper man gå omkring med en jävla tegelsten vid namn blackberry.

För er som är precis lika dåligt uppdaterade som mig så kommer Rabih att medverka i Let´s dance, yeaj...!

Micke har ont i skuldran lite då och då, av någon anledning så sker detta varje gång han ska diska. Idag är det hans tur att diska och han var i full gång fram tills han nu för en stund sedan kom in till mig i vardagsrummet och såg besvärad ut och sa...

-"Nej, det här funkar inte...*fult leende på läpparna*"

-"Vad funkar inte?"

-"Tro det eller ej men nu har jag ont i skuldran igen"

som svar på det får du ett

"Tro det eller ej men du har inget val;)"


Nu sitter jag och väntar på mat, ska bli fantastiskt gott med fläskfilé, ris, bea, majs och vitlöksbröd.
Vi skulle egentligen se hockey, men antingen så sköt dom fram hockeyn eller så tog micke bara fel på dagen...hmmm...

Nu blir det istället tv-tittande och sedan ska vi se flickan som lekte med elden.
Igår såg vi Män som hatar kvinnor, den kan jag rekommendera för den var mkt bra.

Nä, nu ska jag duka....

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback