Fy fanken...

...på mig som har uppdaterat kasst. Idag har jag fått klagomål för att jag inte uppdaterat bloggen, så here we go.



Jag ska börja med att önska er alla en god fortsättning, jag hoppas att ni hade en riktigt festlig nyårsafton.

När jag bloggade senast så hade jag ingen aning om vad jag skulle göra under nyår, såhär slutade det...

Jag och Micke inhandlade en massa god mat på nyårsafton, vi lagade mat, åt tillsammans och hade det allmänt mysigt. När vi kände oss redo så tog vi en taxi till Lund för att festa till det. Det var hur trevligt som helst! Kvällen bjöd på biscotti-tjuvar som inte var uppskattade, lekar som var skittråkiga, manliga dansare (gillar), två dansgolv varav ett gästades av Dj No-touch. Ja vad hände inte?

Nyårsdagen bjöd på Pizza och absolut ingenting mer.

Dagen innan nyår så kom Mickes mamma, syster, mormor, farmor hit och firade Mickes födelsedag (29dec), hur trevligt som helst :) förutom att jag hade flyttstädat i Jonas lägenhet och tjänat 2500kr, vilket gjorde mig till en riktig svettlök, jag hann helt enkelt inte duscha innan dom kom så det fick ske undertiden dom var här...så kan det gå.

Dom senaste dagarna har inte bjudit på allt för mycket, mest shopping och annat trevligt.

Igår var vi hembjudna till min mormor för att äta oxfilé, jättetrevligt och verkligen gott...först var det godis, pepparkakor och glögg, sedan var det mat, sedan var det efterrätt, sedan var det ostbågar, godis, nötter och annat, sedan blev det kaffe och kakor och till slut ännu mer godis. Kan lova att jag höll på att  spy från alla håll och kanter när vi skulle åka hem.

Nu har vi precis varit på hemmakväll och handlat godis och hyrt filmer. Det blir alltså filmtittande idag. Micke har köpt playstation 3 och det nyaste buzz så det kommer väl bli en del av buzzande också.




Är det en biscotti-tjuv jag har fångat på bild? :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback