Fredagkväll

Igår blev det partaj, long time no see varken personerna eller partajandet.

André, Crille och andrés lumpen kompis Jimmy kom och hämtade mig vid 5 tiden, därefter åkte vi iväg och åt på foodcourt. När vi hade ätit så var det systemet som gällde, dock inte för mig för jag gick till Hemmakväll istället.

Vi begav oss sedan hem till André för att göra oss i ordning och därefter åkte vi hem till Fidde sedan återstod det att gå därifrån till festen. Jag hade mina nya stövlar, dom är lite för stora, 12cm klack och det var halt...ingen bra kombo...kröp dit.

Väl inne på festen var jag enda tjejen, lustigt. Mycket testosteron Dock kom där fler tjejer sen. Jag hade jävligt kul! Pitbull och Usher gästade också festen eller ja...andré och crille. Kopior, går inte att se skillnad?

Mycket gamla minnen drogs upp, både roliga och jävligt sorgliga. Jag hade helt enkelt riktigt roligt, TACK för det :D

Jag följde aldrig med ut, kände inte att det var lönt. Klockan var mycket och man ska sluta när man har som roligaste. Det gjorde jag! Jag är ganska så glad för det idag, jag var förberedd på en riktigt "allvarlig-sjukdom" idag men jag kom rätt snällt undan faktiskt. Tack för det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback