Weekend.

Nu är vi tyvärr hemma ifrån vår lilla weekend. Jag har haft helt underbart.
Vi åkte till Göteborg i lördags efter att vi lämnat enzo hos mickes mormor. Efter 700 felkörningar inne i Göteborg kom vi till vårt hotell, Grand hotell Opera. Hotellet var urfint, verkligen skitmysigt och fräscht. Vi tog det lugnt inne på vårt rum en stund, sedan gick vi ner i staden och kollade lite för att sedan gå upp på hotellrummet igen och göra oss iordning för kvällen som bjöd på restaurang. Söndagen började med en härlig frukostbuffé på hotellet och sedan begav vi oss mot Ullared, där vi fyndade en massa nödvändiga saker. Helgen har varit helt underbar, önskar att den hade varat lite längre dock, då allting gick så snabbt men det gör väl det när man har det kul och bra! Jag ska tillägga att jag blev bjuden på denna weekend av min älskade, finns ingen bättre. Smörskrivning, i know men så är det ibland, inget man kan undgå.

Idag är det Måndag och jag är på plats på arbetet, likaså Micke. Imorgon är jag förmodligen ledig, kan vara skön.t

Har även köpt en ny dator, uuuurpulig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback