veckan...

Önskar att tiden står stilla lite nu under kvällen, vill inte att det ska bli Måndag och vill inte att Micke ska åka iväg =(

Det ska nog gå bra, lika bra att vänja sig nu att Micke åker iväg ca 3 dagar i månaden till sthlm för att jobba.
Hatar hans jobb samtidigt som jag är jättestolt över honom. Han är så duktig, krigare!

Imorgon börjar jag jobba klockan 8.00, ska cykla hemifrån (ej bunkeflo)ca 6.30. Jag ska vara i Limhamn denna veckan. Det tar inte 1,5 timme men det är bäst att vara ute i god tid första dagen, väglag, hitta rätt osv bringar några extra minuter. Kör två flugor i en smäll, motion + kommer till jobb, dessutom hatar jag att åka buss. 

Dom andra dagarna jag ska jobba så kommer jag att stanna hos Mamma i Bunkeflo, tråkigt att vara ensam hemma när micke inte är hemma. 

Enzo har vi lämnat till mickes mormor, eftersom ingen av oss kommer ha tid för honom dessa dagarna vilket är väldigt sällan hänt. 

Geisha kommer få sina valpar denna veckan förhoppningsvis, längtar så efter henne! Min lilla snutta. 

Nu ska jag spendera tid med min älskling.

Puss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback