tv....

Nu har jag snart suttit och kollat på nyhetsmorgon och efter tio med malou nu i 3 veckor, förr tyckte jag det var riktigt skit men nu är jag nästan beroende. Det är alltid så bra samtalsämne och jag tycker alltid programledarna i nyhetsmorgon är skitroliga, dom som jag förr tyckte var astorra. Jag blir nästan lite deppig efter att efter tio tar slut för då börjar allt skit och då menar jag verkligen skit, förutom vanity insanity det har jag faktiskt också börjat gilla.

Ikväll är det solsidan igen, 21.30 på tv4, jag vet inte vad ni tyckte men jag tyckte den var riktigt bra och kommer förmodligen inte att missa ett enda avsnitt. Roligast av allt är att se hur lika Micke och felix herngren är, absolut inte utseendemässigt utan "sättet/personlighet" haha, syftar dock mest på mammagris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback