Fucking hårfärgning...

Kan inte förstå varför jag gång på gång envisas om att försöka göra mitt hår ljusare själv med blondering, igår använde jag två stycken förpackningar med blonderingscreme för mörkthår, shit säger jag bara. Mörkthår, verkligen? Jag hade lite blondt, lite brunt, lite oranget, lite vitt, lite mörkbrunt när det var klart...schnuggt!

45 Minuter senare stack jag ner på Ica och köpte ljusbrun färg, vilket resulterade i att jag var nöjd imorse när jag såg resultaten på torrthår....nuuuu vet jag inte... ser mer oranget än brunt ut och jag överväger en färgning till....

När ska jag lära mig?

Mitt hår måste även klippas, ser helt sjukligt ut just nu. Långt som fan och slitet som satan nere i topparna som i detta fallet är typ 15 cm långa.

Önskar att jag hade vågat klippa mig kort, mycket kort. Dock vet jag hur jävla besviken jag blir när jag har klippt mig halvlångt, mår psykiskt dåligt och känner inte igen mig själv, 500kr minus pga hårförlängning.

Någon läsare som är grym på klippning/färgning, skriv! =)




Kommentarer
Postat av: annika

jag är ju skitbra, varför har du inte bett mig om lite tips?

2010-02-05 @ 13:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback