död.

Sitter och jobbar, plutt sover så jag passar på att blogga lite och vila upp mig efter en jobbig natt med en man som både spydde och lite till. Stackars stackars. Hoppas dock inte det är någon influensa, hoppas bara han ätit något galet så jag slipper det.

Sophia (plutt), verkar inte heller helt kry...hon verkar ha feber, ont i ögonen och mkt förkyld. Kännns som jag inte kommer gå vinnande ur det på något sätt.

Sista dagen här imorgon, tråkigt =( trivs så bra.

Sitter och funderar på om jag ska gå ut och gå eller inte, det är så jävla kallt och tråkigt men samtidigt skönt och friskt. Jag är alldeles för lat.

Jag känner att helgen kommer väldigt passande, helt slut i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback