Påsken 2010.

I Fredags började min dag med "påsk"lunch med Jana och Kim, jättetrevligt! Tack till Kim som bjöd. På kvällen åkte vi hem till min mamma och där blev det påskafirande med anja, bruno, jessica, charlie, tim, julius, mamma, jonas och älskade mormor :D ! och jag och Micke såklart. Riktigt rolig kväll som bjöd på skratt big time. Ibland tar spriten över och kör sitt race, på gott och ont. I Fredags var det bara gott, fan vad kul vi hade. Skrattade så vi grät. Bruno <3 !

Slutsatsen av Fredagen är att det var en riktigt bra Fredag!

Lördagen spenderade jag tillsammans med pappa, farmor och farfar. Också jättetrevligt och kul att träffas igen efter ett bra tag. Senast jag såg Nisse, deras yorkshireterrier så var han vääääldigt liten och nu var han stor som bara den, tänk vad dom växer! Kan man inte bara forska fram en spruta som gör att dom är valpar forever?
Micke kom senare på kvällen, vi var bjudna både på kalas och på påskmiddag så vi fick dela upp oss.

I söndags var vi hembjudna till Mickes mormor, goood mat bjöds det på där och trevligt sällskap. Jättefina påskpresenter fick vi också, så gålliga! :) Enzo var glad, han blev bjuden på kylling, så det ska va. Lyxliraren!

Det har med andra ord varit en riktigt bra påsk som spenderats med nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback