Pååååsk!

Lille Enzo sitter i fönsterkarmen som en liten kisse och tittar ut över malmös gator, tur han har koll på läget. Han ser ju en del, vi är faktiskt på 3 våningen.

Idag vaknade jag vid kvart i 10, tog på mig och åt frukost. Skällde på Micke för att han hade på sig en SLITZ tröja, hade utan att ta i kunnat döda honom. Man kan ju fråga sig hur han hade resonerat om jag hade haft en chippendales tröja på mig, hell yeah liv i luckan. Ibland vill jag bara strypa dig ditt pucko.

 Nåja, jag begav mig iväg till Jana och Kim för att gå en rund, umgås med valparna och snacka lite skit. Jag blev bjuden på lunch uppe på Entré av Kim. Mycket trevligt, så himla snälla människor! Står ut med mig flera dagar i rad ;D !

Kom hem för en liten stund sedan, jag blir bara mer och mer övertygad om att jag vill ha en hund till varje gång jag ser enzo och Geisha, mina små bebbar. Det är väl ungefär som alla som skaffar ett barn, det dröjer inte länge förrän man har 2, 3, osv :D Fast hundarna är så mkt bättre, om du frågar mig haha..

Om en stund ska vi väl börja göra oss i ordning, halv 6 ikväll ska vi vara hemma hos Mamma för att fira lite påsk, Anja, bruno, jessica och charlie gör oss sällskap. Ser vi framemot, det ska bli skoj.

 Imorgon blir det kanske en tripp till blattekällaren med tain och därefter eller därinnan så blir det vovvarna med Jana som gäller. Love it.

Ha en härlig långfredag alla! Påss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback