Mysig dag!

Hela veckan har bestått av en massa promenader med Jana och hundarna, massa snack, mys med valparna och lunch/fika. Det har med andra ord varit en bra vecka :) !

Idag började vi dagen med att vandra med hundarna sedan gick vi upp och mös med valparna. När klockan närmade sig så stack vi bort till en restaurang och åt lunchbuffé. Skitgott.

Mamma hämtade upp mig senare, vi åkte till vellinge blomman, ekohallen och sedan en snabbis till Mobilia.
Handlade ingenting speciellt. Tyckte det var ovanligt dyrt på vellinge blomman och jag blev besviken på påsklandet, fick för mig att senast vi var där så var där MYCKET mer... men men..

Micke är och tränar nu, jag sitter och har riktigt tråkigt. Precis varit ute med Enzo.

Imorgon ska vi hembjudna till mamma för att äta och umgås. Ska bli skojsigt. Innan vi beger oss dit så ska jag väl hinna med att träffa Jana och hundarna en stund.

Ikväll känner jag för en riktig myskväll, ska genast föreslå det via sms till Micke nu...

Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback