Härlig dag!

Vilken härlig dag! Solen skiner och jag vaknade av att 3 hundar stod och pussade på mig.

Ska snart äta en sjukt god frukost, ta det lugnt en stund till och sedanm bege mig ut med Messi i solen för att träna lite. Sedan ska Geisha och Enzo ut och därefter tänkte städa lite.

Ska även färga håret idag, köpte mörkbrunfärg men ångrade mig direkt när jag kom hem, kan man lämna tillbaka hårfärg? (som är köpt på willys) vet inte om jag ska bli brunett big time eller om jag ska bygga på det ljusa i håret så det blir ännu ljusare. Svårt!

Ikväll kommer våran pappa hem från sthlm, så blir saker och ting som vanligt igen.

Livet är så tråkigt utan snatte! Min lilla sol. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback