Häääärliga Fredag!

Mitt internet bara fuckar om och om igen, är det meningen att det ska vara så 2010 :( ?

Nåja, nu funkar det igen iallafall så jag passar på att skriva lite.

Geisha kom hem i förrgår, riktigt härligt. Om livet med en hund är perfekt då kan jag inte beskriva hur livet med två hundar är, finns inga ord! Mina älsklingar!

Just nu ligger båda två brevid mig och sover, Enzo drömmer och viftar på svansen lite då och då, ursött haha! Han är så gållig min enza.



Förstår inte vad det är med mig, känner mig så trött på kvällarna men när jag sedan går och lägger mig så är jag mega pigg! Igår fick jag gå upp och lägga mig i soffan och titta på tv istället, bara kände hur mkt jag ville sova men det gick inte. Ligger bara och tänker på allt mellan himmel och jord, båda bra och dåliga tankar. Jag är lagom trött nu, ska dock inte sova mer. Ska snart börja plockan undan lite här hemma i vår svinstia och sedan ska jag bege mig iväg på ett par ärenden. Ska träffa Jana också!

Denna dagen kommer vara så fin, gud vad den är efterlängtad! Känner det på mig. ;)



Sedan ska jag passa på att påpeka att livet utan kök är INTE ok, alla ni som känner er manade får gärna bjuda hem oss på middag hahaha! Det är inte ball med snabbmat varje dag i hundra dagar.

Ikväll skulle vi egentligen gått på ätit och gått på bio, men ändrade planer ;) Det blir hemmamys med film istället.

Jag ska även passa på att berätta att min Michael är världens bästa, finner inga ord. jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback