Dom senaste dagarna..

Nu har det gått 4 hela dagar sedan vi hämtade vår lilla Messi. Ja, just det. Jag har nog glömt berätta att hans namn blir Messi. Himlans gulligt!

Imorgon kommer Micke hem, tack och lov. Det är action 24-7 här hemma och vi behöver våran pappa! Speciellt enzo som längtar ihjäl sig.

Igår fick vi besök av Johanna, sussie, annika och naturligtvis Kenzo. Vi började dagen med lite frulle, mötte upp Jana och pepsi och gick bort mot zooab för att handla ett och annat onödigt ting. Vädret var fint och vi gick vidare mot parken där vi slog oss ner och lät hundarna busa. Mysigt.

När polarna åkte hem kom mamma, mormor och bror för att hälsa på mig och vovvarna (läs: Messi) ;). Johanna, Marcus, angelica, annika och kenzo avlöste sedan dom för att mysa med mig och hundarna, massa tvtittande och chips/dippa ätande.

Jag somnade väldigt fint i soffan tillsammans med hundarna efter allt folk hade gått hem. Vaknade tidigt imorse, johanna, annika och kenzo kom hit och besökte oss igen, tog det lugnt och tittade på tv. Gick sedan ut till parken och träffade Jana, chico, my, pepsi och tuffa. Alla hundarna var med. Allt som allt var det 8 st bjäbbiga chihuahuor. Det är några stycken det.

Nu har jag precis proppat i mig en massa mat, kollar på hundarna när dom sover allihopa tillsammans på en kudde. Det enda jag känner är LYCKA över att ha världens finaste hundar. När jag ändå är i så positiva tankar så slängde jag en fin tanke på min älskade man också, du är bäst!

Nu bli det mer tv tittande, mys med hundarna och lite datorgrejjs.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback