Söööndag

Jaha då var det söndag igen!

Vilket skit!

En hel trevlig vecka framför sig där man ska cykla mellan värnhem och tygelsjö igen, fyfan skjut mig?

Det som rädddar mig är väl att jag slutar klockan 1 men samtidigt är det inte mycket att hurra för då jag går direkt till nästa jobb klockan 2, 2 dagar utav 5 denna veckan. Dock rätt mycket att hurra för när lönen kommer! =)

Helgen som gått har varit riktigt trevlig faktiskt. Det började med hockeymatch i fredags tillsammans med micke, hans arbetskamrat och dennes "sambo", längtar redan tills nästa match! Lördagen bjöd på flygande jakob hemma i Bunkeflostrand med Mamma, Julle, Jonas, Tim, Jessica, Bruno, Charlie, Anja, Mormor, Bo, Ulla och Micke såklart. Vi skulle fira Julius lite, fantastiskt rolig kväll som bjöd på god mat, mycket trevligt sällskap och många skratt. Idag är det som sagt söndag och det är dags för "släktkalas" i Bunkeflostrand då det är Julius födelsedag idag. Det var ett tag sedan man träffade släkten så egentligen skulle jag jättegärna vilja åka dit idag också men då jag inte finner någon skjuts så blir det på tok för drygt, jag känner hur trött min kropp är efter en fullspäckad helg och jag vet vad jag har framför mig kommande vecka så buss blir det bara inte. Kanske dags att ta tag i körkortet Förlicia?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback