har man inkomster har man utkomster...eller hur var det nu igen?

Hemska hemska hemska månad!

En chihuahua rikare, 3500kr fattigare. En chihuahua sjuk, 2000kr fattigare. En chihuahua försäkrad 2000kr fattigare. Två chihuahuaor vaccinerade, 500kr fattigare. Två hungriga chihuahuaor, 350kr fattigare. En chihuahua med alldeles för litet koppel, 100kr fattigare. Två chihuahuaor som behöver få klorna klippta, 200kr fattigare... AMEN! Länge leve chihuahuan! Eller inte...FY FAN! Hade dom inte bidragit med så mycket kärlek och skoj som dom gör så hade jag tagit livet av mig vid detta tillfälle.


Man hinner knappt inte få lönen föräns den är borta igen, det är dyrt med mat, det är dyrt med små bebisar och det blir automatiskt jävligt dyrt att gå i butiker när hösten precis är kommen.

Jag försöker dock sälja sånt jag inte behöver längre som ridstövlar, då jag lagt ridningen på hyllan...1200kr plus och mobiltelefon 2000kr plus. Det gäller att vara smart.

Tänkte lätta på hjärtat och tala om att jag la 545kr på en parfym i fredags på kicks, på köpet fick jag en man som tycker "lite mer" om mig och jag står som ägare till världens godaste parfym igen efter några månaders uppehåll då den tog slut och jag inte prioriterade den sortens utgifter riktigt.



Gå in på www.parfym.se så finner du 30ml flaskan för BARA 349:- och en leveranstid på 1-2 dagar.

En doft av hallon, vanilj, ros och så mycket mer...

Underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback