elementnissar och trelleborg

Då var det snart dags för elementnissarna att träda in genom dörren, spännande. Jag tycker det är skitjobbigt att ha såna arbetare hemma när man själv är hemma, liksom vad gör man? Ska jag stå och prata med dom eller ska jag ignorera dom totalt, pinsamt är rätt ord.

Idag är det även dags för min inre barnflicka att komma ut och göra entre igen. Det är dags för besök i Trelleborg idag. Jag passar Walter och går runt i "stan" om man kan kalla det så ;) Och Karin hon jobbar. Idag får nog Annika följa med mig som sällskap, ska bli väldigt roligt! Jag vet inte om jag sagt det men jag är iallafall Barnflicka åt en liten kille här i Malmö som är 1 månad gammal, lilla walter. Karin är hans mamma. Jag trivs jättebra med detta och det är bra som ett extra jobb. För er som är intresserade av olika sorters extra jobb eller jobb så har jag ett tips, gå in på www.grannar.se där är fullt av olika sorters hjälp sökes annonser och du kan själv lägga in annonser om att du erbjuder olika sorters hjälp.



Ciaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback