helgen

I Fredags blev vi hämtade av Mickes mormor vid 18 eftersom vi skulle hem till Mickes mamma och fira hans syster som fyllde år. Det var mycket trevligt och väldigt god mat. Visst är det jobbigt när man blir riktigt "skrattinödig" men inte får lov att skratta. Detta upplevde jag flera gånger under kvällen då Mickes mormor sa fantastiskt roliga saker omedvetet nästan hela tiden. Riktigt jobbigt är det haha.

I lördags slapp vi laga mat igen då vi blev bjudna på restaurang babas i Limhamn av min mamma och jonas, hennes pojkvän. Också mycket trevligt och fantastiskt god mat. När vi hade ätit upp så tog vi oss vidare till Lets go för vi hade hört att där skulle vara hålligång, dåligt med det dock! Vi tog bussen till Bunkeflostrand där det skulle spelas förlåt "neger"musik, som dock är fantastiskt bra musik. Vi stannade där någon timme innan vi beslöt oss för att ta oss upp till lägenheten och sitta där en stund innan Selim kom och hämtade mig och Micke. Det är nog sista gången jag åker med selim då jag varenda gång jag åker med honom får en nära döden upplevelse. Han höll på att köra rakt in i en stolpe i Limhamn. Konstigt nog är har han varit med i en ny krock och har ny bil varenda gång man träffar honom. Lustigt.

Söndagen blev väldigt lugn, vi åt pizza och micke begav iväg för att spela match. Jag la mig i sängen och tröståt för jag tyckte synd om mig själv och kände mig ensam, buhu :(

Lite smått om helgen, brukar bli rätt odetaljerat när man skriver 2 dagar efter helgen.



Jag, Annika och Annikas pappa i sthlm förra sommaren. ? HAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback