sommaren är slut, dags för nya kläder!

Är nog inne 5 gånger om dagen på hm.com för att försäkra mig om att inte "mina" älskade skor har tagit slut....si si, dom är inte slut ännu :D


399kr, h&m.com.

Det var helt klart kärlek vid första ögonkastet.

Dock är det inte den bästa månaden ekonomiskt nu för massa sko/klädshopping, vilket är skit eftersom alla nya snygga höstkläder/skor kommer in i butikerna. Det finns så himla mycket som jag skulle vilja ha just nu, tex...


en ny canada goose väst, tillsammans med en snygg tröja och ett par svarta eller vanliga jeansleggings och som grädde på moset over-knee stövlar som gärna ska påminna om en ridstövel...mmm mumma!



En ny väst går på 1900kr, du kan få en begagnad i fint skick för ca 700kr. Jeansleggings kan man hitta i alla olika priser och modeller beroende på butik/kvalitet/utseende osv... passa på nu på kappahl där dom har 25% på alla byxor ink leggings.

 
Hög Stövel från Skopunkten.com
 Hög Stövel från Skopunkten.com
overknee-stövlar skopunkten, 299kr/399kr. köp 3 betala för 2 eller köp 2, 50% på billigaste paret. Perfekt!
 


Goose väst ca 2000kr ny, begagnad ca 600-700kr.

Jag rekommenderar Deichmann skor vid detta tillfället enbart, då dom har otroligt snygga nya höststövlar i alla olika modeller, mycket over-knee och det är så det ska va! Jag tycker deichmann har skor som ser väldigt "billiga" ut annars och där är inte mycket som faller mig i smaken. Jag handlade mina senaste overknee stövlar där för 499kr.

Eller varför inte skorna från h&m som jag talar om ovan för 399kr och är man medlem så ska man passa på nu då du har 10% rabatt på din beställning. Dessa skorna tillsammans med en snygg klänning från nelly.se försök gå ut ur den sidan "tomhänt" om du kan....

Vicky dress SEK 495, Motel - NELLY.COM
bokstavligen skitsnygg, 495kr nelly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback