tröttz0r.

Nu har jag lugnat mig en del sedan senaste inlägget. Tror jag iallafall.

Jag tror kanske inte att jag hade varit lika irriterad om jag hade sett att svenska laget hade ansträngt sig för att vinna och visat lite glöd. Skitsamma, hänt har hänt och det är inte mycket att göra åt. Det kan dock ha varit den mest tråkiga matchen någonsin.

Nu sitter boysen och spelar fifa, jag är sitter och bloggar i brist på annat. Jag är riktigt trött ikväll, har absolut ingen aning hur detta kan komma sig. Det kan bero på att det varit en fartfylld dag som bjudit på både det ena och det andra.

Imorgon ska Micke spela korpen-match, detta är inget jag tycker ska bli kul. Jag vill att han ska vara hemma med mig men som jag nämnt i tidigare inlägg så är det inget jag kan hindra honom att göra om han verkligen vill. Han har en egen vilja trots att jag tvivlar på detta ibland, typ som idag på ikea :D

Jag tror dock om Micke inte lurade mig att vi ska till Oasen en blomsterbutik borta på drottningtorget och kolla blommor imorgon. Jag köpte bara rosor idag på willys, knappt det med tanke på priset och att dom nästan var "döa" men fint var det med en färgklick i allt det beige/cremefärgade. Richard kommenterade dagens outfit i lägenheten iallafall och det ser jag som något positivt -"Vad har hänt här, såhär brukar det inte se ut?" så kan det gå när min kreativa sida ploppar ut då och då. Det får väl bli en rad gröna växter imorgon som är svåra att ta dö på.

Jag har fått kommentarer om mina lackleggings eller mina "batman"-byxor som Richard sa.

"Snygga batman-byxor, blir du inte helt varm i dom?"

viktigast av allt är ju att Micke gillade dom och det visade han tydligt! :)

Jag är riktigt trött och skulle helst av allt vilja gå och lägga mig och sova men finner inte lugnet i kroppen med 4 män i vardagsrummet. Jag får helt enkelt vänta till gästerna gått hem. Rätt oartigt att gå och lägga sig också...kom jag på precis. Det är kul att ha alla killarna här också så vill inte missa något, det bjuds på mycket skratt. Jag står ut helt enkelt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback