tråkmåndag

Nu är det måndag igen och det känns nog ungefär lika surt för alla!

Igår blev det en riktig mysdag här hemma. Vi låg och kollade på sf-kanalen i princip hela dagen fram till Micke skulle spela match klockan 20. När han kom hem så la vi oss i sängen och kollade på fotbollskanalen - sånt man får leva med. Det var med andra ord ingen händelserik dag. Jag fann ingen ork i kroppen, jag orkade inte ens sitta vid datorn - därför den dåliga uppdateringen.

Hela morgonen har jag och hundarna legat och myst tillsammans i sängen och kollat på olika program. Det är ett väldig tråkigt utbud på morgonen med program och vill man se sf-kanalen och alla andra tusentals kanaler så måste man gå ut i vardagsrummet men det orkar man inte för man vill ligga kvar i sin lilla varma täckesgrotta på morgonen nu när det är så kallt.

Denna veckan är ganska händelserik får jag nog säga.

Idag blir det ytterligare en lugn dag. Imorgon jobbar jag mellan 8-16.30 och sedan kommer Padda hit och kollar på mif matchen på tv. Onsdag jobbar jag också mellan 8-16.30. Torsdag kommer bjuda på barnpassning i Bunkeflostrand mellan 18.30-23.30.




Bjuder på den för att det är måndag och min man är på jobb och jag längtar mkt efter honom :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback