Torsdag.

Jag steg upp klockan 20.00 idag höll jag på att skriva, jag menade naturligtvis 8.00. Jag satt och inväntade svar av Karin med Walter ang om jag skulle komma eller inte och klockan 8.30 hör av sig och säger att hon behöver mig idag kl 9.00. Det var bara att slänga på sig kläder, fräscha till sig och sedan gå ner till cykeln. Det trodde jag iallafall till jag satt mig på cykeln och insåg att något med bakdäcket var galet, typ för lite luft. Jag cyklade tillbaka för att sätta cyklen och sedan gå upp och ta pengar till bussen. När klockan var 9.08 var jag hemma hos Karin i stan. Jag jobbade ett kort pass till klockan 10.50 och sedan gick jag hem i kylan.

Nu sitter jag bara och relaxar. Jag hoppar över att lämna cv idag och skjuter fram det till imorgon eftersom mamma har lovat att skriva ut lite fler av mitt cv under dagen. Jag är helt ledig imorgon så slipper jag känna mig stressad osv. Jag ska snart göra mig klar för att ta bussen till Bunkeflostrand från Gustav vid 4. Jag ska lämna någon lapp till en bekant till Karin innan jag beger mig till famijen vars flicka jag ska passa idag till 23.30. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta bussen tillbaka så sent hem eller om jag ska bli i Bunkeflostrand. Det är nog något jag ska fundera en aning på under kvällen.

Jag har även en telefon som är halvt ur funktion. Jag kan inte svara på sms och inte ringa samtal men jag kan få era sms och svara när ni ringer. Detta kommer förhoppningsvis vara lagat till imorgon någon gång. Jag ska försöka fixa något tillfälligt nummer annars.

Vi hörs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback