soondag!

Ja, det blev som jag sa.


Hela dagen har jag bara suttit här och tittat på tv och på datorskärmen. Micke är iväg och spelar match nu, hoppas det går bra för honom :) Jag ska snart gå in och duscha och sedan tänkte jag plocka undan lite här hemma. Hundarna är lika slöa som mig, dom har busat en aning idag men inte lika mycket som dom brukar. Detta måste bero på att det är Söndag haha! Jag vet en som inte är nöjd med att det är Söndag idag och det är min kära Mamma eftersom hon hatar alla dagar förutom Fredag och Lördag iallafall nu under vintern haha!

Ikväll säljer jag min Goose för nu har jag köpt en Solaris Parka.





Hahahaha vilken bild, hittade den precis i min gamla Bilddagbok. Lika roande som den är gammal :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback