Smart ögonskugga!

Har du precis som jag problem med att applicera ögonskuggan så det ser riktigt snyggt ut?

Jag kollade runt på internet och hittade denna smarta uppfinningen Eye-majic! Jag kommer utan tvekan att testa den. Du får 5st par per gång och det är bara att sätta den lilla lappen på ögat och sedan om jag förstod rätt dra den åt ett visst håll så sitter den där den ska och du har en kletfri snygg ögonskugga. Jag var skeptisk till att detta skulle fungera och på samma gång vara enkelt tills jag såg alla fina kommenterar den har fått på nelly.se. Alla är supernöjda så varför skulle inte jag bli det? Folk är också noga med att poängtera att den är lätt att applicera. Den finns i flera olika färger. Ni har väl inte missat att nelly.se bjuder alla på 100kr om du beställer för minst 500kr? Detta är ett erbjudande från Sofie Fahrman och går ut redan imorgon klockan 23.59 så titta in redan idag. Är du ute efter en snygg festklänning, nya skor, sexiga underkläder, ny väska eller kanske någon cool jacka till i höst/vinter så kommer du helt rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback