Plötsligt....

...händer det!

Jag har grovstädat kök och hall men längre än så orkade jag inte.
Det ser rätt okej på övriga ställen i lägenheten. Det är precis som att när jag väl börjar städa så släpper allt och jag börjar städa riktigt ordentligt. Det är antingen eller. Nu har Micke jobbat klar också så vi ska snart bege oss mot Hemmakväll för att handla godis, dom har verkligen bäst bäst bäst godis! Dessutom billigare ju mer man handlar, nice! Eller kanske inte?

När vi kommer tillbaka är det dags för matlagning. Idag är det kycklingfilé, pommes, Erik Lallerstedts Beasås, stekt majs och vitlöksbröd som står på menyn till detta serveras även flera stora glas pepsi max och ett mycket efterlängtar Idol på tv (idol och idol, idol-rabih kanske?). Erik Lallersteds såser är oemotståndliga, det är färdiga såser i en liten burk som räcker till hur många som helst och till hur länge som helst. Bearnaisåsen är som den man får på restaurang. En burk kostar ca 20kr. Dom kan man köpa i nästan vilken mataffär som helst.

Har ni hört att experter tror att Rabih åker ut idag? Dom ska ju ha ett tema och detta temat ska tydligen inte passa Rabih alls. Han har störst chans att bli något efter Idol av alla dom som är med, det är en sångare som Rabih som hela rnb-sverige behöver. Dom andra medverkande är som vilka andra föredetta idol-vinnare som helst och vi kan ju tydligt se att dom inte varit några vidare framgångar. Dom både hörs och ser så jävla B ut, det gör inte Rabih. Jag tror Rabih skulle kunna bli väldigt stor i andra länder också! Vad anser ni?


Nu känner vi oss FITTA för hemmakväll, see you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback