natti folks!

Nu är det snart dags för bingen men jag tänkte avsluta med ett litet inlägg här på bloggen.

Idag tvingade Micke mig att skala typ 1 ton potatis för vi skulle äta riktig husmanskost - kött, potatis, brunsås och lingon. Jag får ju nog säga att jag är ganska så glad att han övertalade mig för denna maträtten kan vara något av det godaste som finns, så god att jag nästan vill äta den imorgon igen. Jesus så mätt man blir också!

Imorgon har jag bestämt mig för att inte sova så länge, jag tänkte gå upp ungefär samtidigt som Micke går till jobb alltså ca 8.00 om jag inte har helt för mig. Jag längtar ärligt talat efter att gå upp när det är mörkt, tända ljus, göra varm choklad med grädde, sätta mig framför datorn och bara ta det riktigt easy! Jag glömde nämna gå ut med hundarna men det försöker jag nog bara förtränga, dock kan det vara rätt mysigt med en morgonpromenad om vädergudarna är på ens sida!

Ta nu för tusan del av alla tips ni fått av mig idag, det är inte varje dag man får rabatt på Nelly (men nästan) och snart är det Fredag vilket innebär att om du inte beställer från parfym.se väldigt snart så kommer du inte hinna få hem paketet innan Fredag. Vem orkar vänta ända tills på måndag? Tveka inte att beställa, gör som jag...inbilla er att det är pengar som du ändå kommer få ihop vid senare tillfälle typ som när du pantar flaskor eller något annat trovärdigt!? Dessutom så får du ju se det lite som att du sparar pengar med tanke på alla trevliga höst-rabatter som finns att ta del av.

 Jag tror nog att lika väl som JAG behöver en ny garderob till höst-vinter 09 så behöver du det och varför inte spexa till det med en trevlig doft också? Du lever bara en gång?!


Härmed säger jag godnatt och vi ses imorgon då jag kommer bjuda på ännu fler tips!

Nu ska jag ta hand om mina tre bebisar, en spelar det nya fifa, en äter ben och en är jävligt missnöjd med tillvaron pga benet är upptaget.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback