Lika som bär?

Visst är det lustigt att man som kusiner kan vara så lika och som riktiga syskon så olika? Jag satt och letade i gamla bilder för en stund sedan och hittade en speciell bild. På bilden ser ni mig och min kusin och enligt mig och en hel del andra så är vi väldigt lika varandra. Kolla våra ögon, hur vi gör med munnen, näsan, haka, kindben...jämför man allt så är vi nästan identiska. Kollar ni sedan längst ner på sidan så ser ni en bild på min lillebror. Där finns absolut ingenting som gör att man ser att vi är syskon.



haha :)

Tänkte även passa på att berätta att några av dom människorna som ligger mig närmast hjärtat är mina kusiner, dom är nästan mer syskon än kusiner till mig. Jag älskar er!


Det var allt för idag. Ses imorgon!






Karro



Gustav



Filip



Fredrik


Min RIKTIGA lillebror Julius :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback