lat,latare,latast?

Ja som ni säkert förstår så steg jag upp från sängen mer åt 10 än mot 8.

Jag hade riktigt svårt för att somna inatt, förmodligen för att jag sovit så långt in på dagen kanske. Jag känner hur trött jag börjar bli på mig själv, jag blir bara latare och latare och ändå gör jag inte ett skit.

Idag ska barnflickan i mig träda fram igen och runt 14 kommer jag att bege mig mot Karin för att gulla med Walter. Imorgon ska jag iväg under dagen till mina hemtrakter Bunkeflostrand för att träffa en liten familj som har en flicka på 8 månader som även hon skulle behöva en barnflicka, here i am! =) Det ska bli jättekul att träffa dom och prata lite mer om hur ofta dom har tänkt sig osv. Det är ju en bit mellan Katrinelund och Bunkeflostrand men tar man sig bara till Gustav Adolfs så tar det ca 20 min till man är i Bunkeflo, överkomligt men inte varje dag! Något som är kul? är att jag har fått nya vikariat igen i Bunkeflostrand med start på onsdag nästa vecka. Det är ett par dagar mellan varje tillfälle men det är bara skönt att vara lite ledig och pusta ut mellan gångerna. Frågan är om jag någonsin kommer att skaffa barn efter alla dessa barnskötar/barnflicke jobben. Oavsett vad så dröjer det innan där kommer någon unge ur mig. Känner jag bara att jag har för lite bebis i vardagen så snor jag min älskade kusins tjockemolle unge Noah.


Noah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback