Just want you to know....

Nu har en hel dag gått och jag har inte åstadkommit mycket!

Jag har plockat undan efter krigar hundarna som har sina saker exat överallt efter en dags bus. Jag har även tvättat en maskin tvätt och diskat undan en del men till största del har jag bara suttit här framför datorn. Det var nog inte förrän Micke kom hem som jag äntligen fick tummen ur röven. Jag duschade, gick ner och handlade några få saker som fattades till kvällens mat och när jag kom tillbaka så hängde jag upp tvätt och började på matlagningen. Nu anser väl jag att jag har gjort mitt och lämnar övrigt till Micke vilket då är laga klart maten och gå ut med hundarna senare.

Just nu är hela lägenheten fylld av ljuvlig mat-os. Idag blir det kycklingfilé, pommes, beasås och vitlöksbröd, mumma! Jag kommer dock få stå ut med ishockey match på tvn i ca 1 timme till. Det är FBK-SSK som spelar, fråga mig inte vad det står för, jag har nämnligen ingen aning! Då kanske ni undrar hur jag står ut? Jo det är såhär att efter matchen är slut så är det jag som bestämmer över "dippidoppen" (fjärrkontrollen) som man säger hemma hos familjen Åbrodd. Det finns nackdelar och fördelar med att leva tillsammans med sin älskade, testa inte på det om du inte är en riktig dealer! ;D

Tro det eller ej men min kära vän Annika har också skaffat blogg, besök gärna henne!

http://annnnika.blogg.se






Kommentarer
Postat av: annnika

NÄÄMEN :D

2009-10-07 @ 10:43:31
Postat av: felicia

hahaha, den är du värd.

2009-10-07 @ 14:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback