Idol och en busig Enzo

Sådär nu har Rabih varit uppe på scen och han är så fucking bra! För er som inte såg det så måste ni antingen gå in och kolla på tv4.se eller på youtube sen för det var verkligen grymt. Anders Bagge trodde att MJ hade gått in i Rabihs kropp, Laila sa "Michael Jackson var här" och Andreas kommer jag inte ihåg men han sa också i stil med att det var riktigt riktigt bra. Jag står alltså fortfarande för att Rabih och Reza är dom bästa ikväll. Jag hatar bokstavligen hatar Tove, sån jävel som lyssnar på Kent, har cp-ryck när hon dansar och allt annat som jag hatar. Inte nog med det så var hennes framträdande idag fruktansvärt kasst, juryn håller med mig.


I Pausen fräschade jag till mig för jag såg så jävla risig ut, så risigt att jag tänkte att Micke nog skulle lämna mig om han såg mig. När jag gjorde detta så tog jag Enzo bar gärning i badkaret! Jag skällde inte på honom utan satte på vattnet i kranen i badkaret med hopp om att skrämma honom men han sket fullkomligt i det och började dricka från vattnet istället. Trollvalp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback