Home!

Har precis kommit hem från Karin och Walter.

Idag bestämde jag mig för att gå sträcken Katrinelund - Davidhallstorg, det skulle jag inte gjort för det regnade oavbrutet. Det var en himla tur att det spelades bra musik i lurarna annars hade jag nog lagt mig ner i fosterställning och gråtit.

När jag var på väg hem så tog jag upp mobilen för att skicka "tyck synd om mig-sms" till Micke som väckte mig imorse genom smset "Bra start på dagen, fick punka på cykeln" och då ska ni veta att han cyklar Katrinelund- Västra hamnen. Jag hann inte skriva klart förrän jag själv fick sms, det var från Micke (telepati). Han hann före med sympati-smset och berättade att han nog inte skulle komma hem förrän klockan halv 7 idag för han ska träna och lämna in cykeln och han klämde även in "jag går i regnet nu"...Naaaw snutte då, för det gör ju inte jag. Kampen om vem det var mest synd om fortsatte inte för han svarade inte på mitt svar.

Jag har precis torkat och fått upp värmen. Nu ska jag plockan undan efter hundarna, städa upp i köket, städa upp mig själv för jag ser ut som en trollunge och sist men inte minst så ska jag gå ner på willys och se om dom har en almenacka och köpa frimärken.

Det är ingen som är sugen på en Canada Goose väst - Brun med rött löv, helt ny med lappar. :D ?

Jag återkommer inom det närmsta med roligare uppdateringar, tips, och massa annat.

Beijo folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback